Weer in Nederland

19 december 2018 - Snelrewaard, Nederland

Maandag was dan echt de dag aangebroken dat ik weer terug naar Nederland ging reizen. Zondag had ik mijn tas al ingepakt, het paste allemaal net in mijn backpack. Om half twaalf kwam de taxi die mij naar het vliegveld reed. Daar heb jk met een Amerikaans meisje van de kerk, die ook naar huis ging, op de vlucht naar Ethiopië gewacht. Op Ethiopië had ik nog een ruime vijf uur overstap tijd en toen rond middernacht ben ik in het vliegtuig naar Brussel gestapt. Mijn ouders, Daniël en Feite waren die dinsdag vroeg op gestaan om naar Brussel af te reizen om mij op te halen. Het was ontzettend fijn om ze na vier maanden weer te kunnen zien.

Ontzettend bedankt allemaal voor het lezen van mijn blog en voor alles reacties en berichtjes!

1. Marianne Dijkshoorn:
    19 december 2018
    Het was zeker leuk om zo te volgen wat jij allemaal meemaakte . Gelukkig ben je weer veilig thuis . Je zal wel even aan de temperatuur hier in Nederland moeten wennen . ....!! Alvast hele fijne feestdagen ..
  2. Angelique Dijkshoorn:
    19 december 2018
    Hoi Mirjam zal wel weer even wennen zijn om weer op Nederlandse bodem te vertoeven ⛄⛄⛄maar ben blij dat je veilig thuis bent gekomen en met de nodige ervaring, bedankt dat ik een kijkje mocht nemen in de vele avonturen en het leven van de bevolking daar , .Zie je snel ,dikke kus van mij
  3. Gabi Markusse:
    20 december 2018
    🌹welkom thuis!
  4. Joukje Harmannij:
    21 december 2018
    hopen je snel weer te zien!!!