Voorbereidingen

20 augustus 2018 - Nederland, Nederland

Hallo allemaal,
Wat leuk dat jij mijn blog leest, en misschien wel mijn hele reis gaat volgen. Ik ga dus aanstaande woensdag voor vier maanden richting Malawi om hier vrijwilligerswerk te gaan doen. Mijn eerste stop is Malosa (in de buurt van Zomba), in het zuiden van Malawi. Hier ga ik vier weken meelopen in een klein ziekenhuis, in het Sint Lukes Hospital. Na deze vier weken reis ik af naar de hoofdstad van Malawi, Lilongwe. Hier help ik mee in een opvangcentrum voor kinderen van nul tot vijf jaar.
Maar voordat ik alle avonturen kan beleven moeten de voorbereidingen gedaan worden. Het vliegticket is geboekt, de voorbereidingstrainingen zijn gevolgd en mijn kamer is onderverhuurd. Vandaag ben ik de stad in gegaan om de laatste spulletjes te kopen voor mijn reis. Morgen kan de backpack ingepakt worden, zodat ik er echt klaar voor ben om woensdag in het vliegtuig te stappen.
Ik hoop zo vaak mogelijk een klein berichtje te plaatsen op mijn blog. Helaas is de internetconnectie niet altijd even goed in Malawi, dus het kan zijn dat het wat langer duurt voordat je weer wat van mij hoort.